maanantai 7. huhtikuuta 2014

Behind the scenes

Meillä oli eilen mahtavat kuvaukset! Twiztin Marika Mansikkamäen kanssa olemme tehneet uudenlaisen ja persoonallisen malliston hää-ja juhlapukeutumiseen. Näin ollen myös malliston kuvien tulisi olla persoonalliset ja erilaiset muotikuvat. Atte Tanner photographyn kanssa ollaan tehty aiemminkin upeita vastaavanlaisia projekteja ja Atte sai vapaat kädet kuvauksen toteutuksen suhteen. Atte oli tehnyt todella mahtavaa duunia kuvauspaikkojen ja kuvausten teknisten yksityiskohtien suhteen, olin todella vaikuttunut!

Ensimmäinen kuvauspaikkamme oli Kirkkonummella kartanolla ja olin lentää pyrstölleni kun paikalla oli myös Lauri Laukkanen joka on tehnyt viime aikoina varmaan kaikki kotimaiset tähtiartistien levynkansikuvat joista itsekin tykkään sekä aivan huikeita projekteja myös ulkomailla. Ihan huipputyypit meillä siis tätä projektia toteuttamassa. Jännnitävää nähdä valmiit kuvat, en millään malttaisi odottaa, olen niin innossani että meinaan lähteä lentoon. Meidän upea malli Matilda oli todella urhea ja ihana, satamiljoonaa halausta hänelle. Matilda on kokoelman kasvo ja sydän <3

Marikan puvut olivat upeita, juuri sellaisia kuin mitä olin toivonut. Todella taidokkaita kokonaisuuksia. Pidän ne vielä kutakuinkin piilossa sillä ensi esittely on ensi lauantaina Idea Parkin häätapauhtumassa. Minä tein Matildalle kolme ( + pari pikaversiota) kampausta sekä muutin meikkiä joka settiin. Tässä tunnelmakuvassa päivän käytetyin kokonaisuus eli Matilda makuupussissa, oli meinaan aika kylmä...SUPERKIITOS UPEALLE TIIMILLE <3 <3 <3






Innostunein, jännittynein ja onnellisin terveisin

Nina

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ooh näyttää hyvältä :) toivottavasti näemme lopulliset kuvatkin täällä! :)

Nina/Ninka kirjoitti...

Kiitos <3 Kyllä, aivan varmasti! mua niin kyllä jännittää nähdä ne valmiina :)