perjantai 11. huhtikuuta 2014

Minä Morsiamena


Olisiko tämä hyvä? Entä tuo? Mistähän väristä oikeasti pidän ja sopiiko ajattelemani kampaus kaikkeen muuhun? Mitkä korut haluan? Onko kutsumme häiden näköiset, onko ne meidän näköiset? Entäpä se kattaus ja ruoka? Apua!! Nämä vielä puuttuu.  Näitä tunteita ja kysymyksiä kävi läpi helmikuun morsian ennen omaa tärkeää päiväänsä. Löydätkö SINÄ itsestäsi nuo samat ajatelmat?



Minä olen tuo helmikuinen morsian, joka otti tavoitteekseen auttaa niitä, ketkä painivat samojen tunteiden kanssa kuin minä. Toivottavasti ajatuksistani on hyötyä myös niille kellä kaikki on jo aika selvää. Olen siis Heidi, meikkaaja, graafisen puolen jonkinmoinen taitaja, chihuahua kasvattaja, kahden lapsen äiti ja nyt siis myös vaimo. Olen intohimoinen sisustaja, kaiken kauniin ja kimaltelevan rakastaja ja nyt omista häistäni inspiroituneena myös halu auttaa muita morsiamia nosti hää- ja juhlasuunnittelun osaksi elämää.

Tutustuin Ninkan Ninaan vähän sattumalta, tilatessani häneltä kamalan tiukalla aikataululla täydellisen korun hääkampaukseeni. Kaikki kiitos ja kunnia hänelle tästä suuresta avunannosta.



Ajatus yhteistyöstä kumpuaa varmaan molempien intohimosta häihin, juhliin, koruihin, kampauksiin ja kaikkeen muuhunkin mikä tähän liittyy. Mitä kaikkea tulemme yhdessä tekemään on varmaankin vielä osittain mysteeri, mutta Ninan toiveesta kirjoitan täällä teidän iloksi ajatuksiani täydellisistä juhlista, laitan kuvia ja ideoita asetelmista ja muistakaa aina, että vastaan kysymyksiin mikäli niitä syntyy. Tarkoitukseni on myös päivitellä blogisivuja kunhan sen osata saamme suunnittelu työn päätökseen. Suunnittelen ja teen myös kutsuja ja muita häämateriaaleja, joista laitan myöskin kuvia tulemaan.

Yritän kirjoittaa uudelleen mahdollisimman pian. Tämä bloggaus on minulle myöskin yksi uusi juttu elämässä ja olen siitä kovin innoissani. Taidan seuraavaksi kertoa teille millainen on minun täydellinen päiväni!




Toivotan kaikille morsiamille oikein ihanaa jännitysaikaa ja tsemppiä suunnitteluun. Muistakaa suunnitella juhlat itsellenne, sillä kun te olette juhlissa onnellisia niin silloin ovat teidän vieraatkin.


Love: Heidi

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Mukava päästä kuulemaan lisää! :)