maanantai 21. maaliskuuta 2011

Nyt se on avattu!

Vihdoinkin pääsin toteuttamaan unelmani! Tie tähän asti on ollut pitkä (muttei kuitenkaan kivinen) ja kun löysin mikä ammatissani minua eniten viehättää ja päätin/pääsin keskittymään siihen, niin uskon lopputuloksen olevan miellyttävä myös kaikille asiakkailleni ja aiheesta kiinnostuneille. Ammatiltani olen meikkaaja, valmistunut 1997, ja kampaajaksi valmistuin 2000. Olen liiketyön lisäksi tehnyt koulutuksia ja kuvauksia. "Perus"kampaajan työ ei kuitenkaan ollut minua varten, vaan elin niille hetkille kun sain tehdä kampauksia ja meikkejä. Erityisesti häämeikkaukset ja kampaukset ovat aina olleet sydäntäni lähellä. En tiedä miksi, sillä riippuen morsiammen hermostus -tasosta tai halusta tavoitella tähtiä hipovaa täydellisyyttä, ne eivät kuitenkaan ole sieltä helpoimmasta päästä. Mutta myönnän, että olin itsekin varmasti aika friikki morsian, joten pystyn täysin ymmärtämään mistä asioista tässä on kyse :) Ja valmis työ tekijäänsä kiittää, näissä tapauksissa yleensä erityisen vuolaasti. Rumaa morsianta kun ei olemassa olekaan, erityylisiä paljon.



Hääkampauksia tehdessäni olen kuitenkin törmännyt siihen, että hiuskoru valikoima on ollut vähän tylsä (jos on nähnyt samat korut useaan kertaan) ja hiuskukkien kanssa on saanut olla tarkkana, on pitänyt konsultointi- vaiheessa todella tarkkaan kartoittaa morsiammen mieltymykset, jottei hääpäivän aamuna saa käteensä aivan liian isoa tai pientä kukkakoristetta. Ja varakukka! se on yleensä hyvä olla mukana sillä orkkideat ja muut ovat aika hentosia käsiteltäviä, varsinkin siinä vaiheessa jos kukan paikkaa morsion pyynnöstä pitää muuttaa useaan kertaan. Mutta nyt! Nyt hiuskoristeiden ja tiaroiden valikoimaan on saatu tervellinen uusi sukupolvi, joka sopii klassisille siinä missä moderneillekin morsiammille. Olen niin innoissani!


Tervetuloa tutustumaan verkkokauppaan! Ihania suunnitteluhetkiä ihanien asioiden parissa kaikille tuleville morsiammille! Ja jokaiselle ihanaiselle naiselle!

Tähän blogiin tulen jatkossa kirjoittamaan meikki- ja kampausvinkkejä, sekä lisäämään kuvia tuotteista ja kampauksista, jotka sopivat häihin ja juhliin!

Ei kommentteja: